7 Arsyeje Esenciale Pse Çdo Dyqan Online Duhet të Ketë Një Blog, Përfshirë Tonin Tuaj!

Është thelbësore që ju të dini: Edhe me një prani të fortë në mediat sociale dhe një faqe interneti që funksionon mirë, dyqani juaj online ka ende nevojë për një blog.

Pse? Blogimi i rregullt dhe cilësor mund ta përmirësojë biznesin tuaj në shumë mënyra.

1. Postimet e blogut mund të përmirësojnë SEO-në e dyqanit tuaj

Në vitet e fundit, ka pasur një rritje të dukshme të bizneseve që po kalojnë në eCommerce. Shumë dyqane lokale fizike, zinxhirë pakicë dhe madje prodhues që tradicionalisht shërbenin bizneset e tjera kanë pranuar eCommerce për të lidhur me klientët të cilët janë të kufizuar në shtëpitë e tyre dhe për të rikuperuar shitjet e humbura për shkak të kufizimeve personale.

Kjo do të thotë se ka shumë më tepër dyqane eCommerce për të garuar për dukshmëri në rezultatet e kërkimit. Dhe kjo do të thotë se ju duhet të rrisni motorin tuaj SEO.

Postimet e rregullta krijojnë përmbajtje të re në faqen tuaj që mund të përmirësojnë renditjen tuaj në rezultatet e kërkimit. Gjithashtu mund të përmirësojnë postimet që përfshijnë llojet e fjalëve kyçe që kërkojnë klientët tuaj, qofshin ato “kufje Bluetooth për ushtrime”, “ushqim organik për gjëmi” ose diçka tjetër.

2. Postimet me udhëzime mund të tërheqin klientë të rinj dhe besnikë në dyqanin tuaj.

Pa marrë parasysh produktin tuaj, ka mundësi që klientët të kërkojnë këshilla për përdorimin e tij. Kjo vlen për artikuj që variojnë nga produktet e kujdesit të lëkurës deri te pajisjet sportive dhe materialet për përmirësimin e shtëpisë. Pra, jepini atyre klientëve atë që po kërkojnë, dhe bëni postimet tuaja me udhëzime dhe tutoriale aq të dobishme saqë njerëzit do t’i shënojnë dhe do të kthehen vazhdimisht për të mësuar më shumë.

Për shembull, Lowe’s ofron një bibliotekë të gjerë përmbajtje se si bëhet, secila prej të cilave përfshin lidhje produktesh, udhëzime dhe më shumë. Ky është lloji i përmbajtjes që dikush mund ta ruajë dhe t’i referohet ndërsa përfundon çdo hap në projektin e tij të rikonstruksionit të shtëpisë.

Ju mund të bëni diçka të ngjashme për produktet që shet dyqani juaj.

3. Një blog cilësor mund të rrisë listën tuaj të emaileve të tregtisë elektronike.

Ju ndoshta e dini tashmë që lista juaj e emaileve është themeli i marketingut efektiv. Nëse blogu juaj ofron përmbajtje që klientët tuaj i pëlqejnë dhe mund të përdorin, ai mund t’ju ndihmojë të rritni listën tuaj të emaileve në mënyrë që të mund të vini para më shumë klientëve, më shpejt, ofertat, promovimet dhe lajmet tuaja ekskluzive për produktet.

Ju nuk duhet të përdorni një dritare pop-up për t’i bërë njerëzit të regjistrohen, ashtu siç është. Marka e bukurisë Orly ndërmerr një qasje më pak e shitur me një thjeshtë, lidhje për t’u bashkuar me listën e tyre të emaileve në fund të postimeve të blogut, menjëherë sipër lidhjeve të tyre sociale.

4. Postimet e stilit të jetës mund të tërheqin klientë të besueshëm të tregtisë elektronike.

Ndërtimi i një komuniteti rreth markës tuaj është një lëvizje e marketingut e nivelit tjetër, dhe shpesh fillon me një blog. Vini re se shitësi i paisjeve për në natyrë REI nuk thekson produktet e tij në këto postime të fundit. 

Në vend të kësaj, këto artikuj blogu trajtojnë tema që baza e klientëve të tyre i intereson, si ruajtja e natyrës dhe destinacionet e egra.

Për të krijuar një blog që ndihmon të lidhni markën tuaj me stilin e jetës së klientëve tuaj, ju nevojitet një kuptim i mirë i klientit tuaj. Dhe mund të doni të filloni vogël, me një kategori të vetme në blogun e dyqanit tuaj të dedikuar për përmbajtje të stilit të jetës. Nëse funksionon mirë, mund të shtoni gradualisht më shumë. 

5. Bllogu juaj mund të rrisë shitjet duke ofruar udhëzues blerjeje.

Edhe nëse klientët tuaj nuk janë të interesuar për një stil jetese të veçantë apo një grup çështjesh, të gjithë duan të marrin produktet e duhura – pavarësisht se cilat janë ato produkte. Për këtë arsye, udhëzuesit e blerjes janë përmbajtje aq të popullara në blogjet e tregtisë elektronike.

Ju mund të krijoni guida blerësish specifike për festa dhe ngjarje për praktikisht çdo rast, përfshirë Festivalin e Dritave, siç tregon Chewy me udhëzuesin e tij për dhurata për qen për Hanukah.

6. Përdorni postimet tuaja të blogut të tregtisë elektronike si përmbajtje sociale për të rritur vizitat në faqen tuaj.

Postimet tuaja në blog do të kenë më shumë vizita nëse përfshijnë imazhe të shkëlqyera dhe origjinale. Dhe ato imazhe mund t’i ndihmojnë postimet tuaja të shpërndahen më shumë në mediat sociale, kështu që ju mund të gjeni klientë të ri dhe të tërhiqni vizitorë të ri në blogun e dyqanit tuaj.

Këtu është një shembull që vërtet ka gjithçka: pjesërisht udhëzues dhuratash, pjesërisht postim për stilin e jetës, ky postim me produkte tematike për festat në Etsy me Nicole Richie ka kredencialë ndikuesi dhe shumë foto të stilituar bukur të produkteve të përsosura për t’u ndarë në mediat sociale.

Edhe paqe një buxhet marketingu madhështor si ai i një influenceri, ju mund të përdorni telefonin tuaj dhe disa këshilla eksperte për të bërë foto të produkteve për të krijuar imazhe blogu që lexuesit tuaj do të dëshirojnë t’i ndajnë.

7. Bllogu juaj i tregtis elektronike mund t’ju ndihmojë të gjeni punonjësit tuaj të ardhëm

Nëse dyqani juaj po rritet, mund të jeni duke kërkuar të punësoni punonjës të ri. Postimi i njoftimeve për punë në blogun tuaj është një mënyrë për t’i bërë të ditur klientëve tuaj, por ajo që është edhe më efektive është krijimi i një kategorie blogu që u tregon vizitorëve se si është kompania juaj, kush punon atje dhe pse u pëlqen. PetSmart e bën këtë me një blog të tërë i fokusuar në përvojën e punonjësve të tij, me profile punonjësish dhe karakteristika të projekteve të shërbimit ndaj komunitetit që dyqanet e tyre organizojnë dhe sponsorizojnë.

Në të vërtetë, Platforma juaj eCommerce ka nevojë për një Blog.

Përmbledhur, ja pse dyqani juaj elektronik duhet të ketë një blog: renditje të përmirësuara në kërkim, rritje të trafikut të faqes, një bazë e zgjeruar e abonuesve me email, besnikëri e rritur e klientëve, rritje të shitjeve, një rreze më e gjerë në mediet sociale dhe një kanal efektiv për të tërhequr kandidatë idealë për biznesin tuaj.

Gati për të filluar blogun tuaj të eCommerce? Kontrolloni planet tona të hosting WordPress

  • Hosting
  • Domaine
  • Servera
  • Të tjera
  • Asistencë
This is a staging environment