Si dhe ku mund të paraqes ankesa për abuzim?
Nëse keni nevojë të raportoni një emër domeni, adresë emaili ose adresë IP të përfshirë në ndonjë aktivitet të paligjshëm ose abuziv, këtu janë disa këshilla që duhen ndjekur për ta bërë këtë proces më të lehtë.
Nëse besoni se keni përjetuar ose dëshmuar ndonjë formë të aktivitetit abuziv që përfshin shërbimet e Cloudys, ju lutemi dërgoni një email në [email protected] (për emrat e domeneve dhe hostimin e regjistruar tek ne)
Si gjithmonë, ju lutemi vërtetoni pretendimet tuaja me prova konkrete dhe/ose çdo informacion tjetër të rëndësishëm për të verifikuar incidentin e abuzimit dhe për të na ndihmuar të ndërmarrim veprimet e duhura. Mbani në mend se në varësi të llojit të çështjes që dëshironi të raportoni, provat mund të ndryshojnë.
Lista e mëposhtme shpjegon llojet më të zakonshme të abuzimit që ne hetojmë dhe provat e kërkuara që presim nga ju për të mbështetur hetimin tonë:
Lloji i abuzimit dhe përshkrimi | Dëshmi të dobishme | Shënime dhe këshilla |
---|---|---|
Abuzimi me fëmijët është përmbajtje për të rritur që përshkruan të mitur (dikush nën 18 vjeç). | Domenet abuzive URL(at) abuzive | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
E drejta e autorit/DMCA është përmbajtja që mbrohet nga e drejta e autorit që publikohet në internet pa të drejta autorizimi. | Një njoftim zyrtar për heqjen e DMCA që plotëson të gjitha kërkesat e DMCA | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Abuzimi / Posta e padëshiruar me email është një email komercial i pakërkuar. Këtu përfshihet edhe “spamvertising”, dmth reklamimi i domeneve nëpërmjet spamit të dërguar nga një rrjet tjetër. Email-et e ligjshme janë ato që përputhen me kërkesat e Aktit CAN-SPAM . | Adresa “Nga” Adresa”Tek” Adresa e plotë Titujt e emailit Përmbajtja e emailit | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Mashtrimi është mashtrim i gabuar me qëllimin për të përfituar një përfitim monetar (i njohur gjithashtu si mashtrim) ose përfitime të tjera (p.sh. akses në të dhënat personale). | Emrat abuziv të domenit (at) URL(at) abuzive Faturat ose faturat e paguara Pamja e ekranit të faqes abuzive Email me kokën dhe trupin e plotë (në rast të mashtrimit me email) | Nëse besoni se jeni viktimë e një krimi në internet, ose nëse jeni në dijeni të një krimi në tentativë, mund të paraqisni një ankesë përmes Europol Report Crime Kibernetike në internet . Ju mund të kontaktoni avokatin(ët) tuaj ose autoritetet lokale për të zgjidhur problemin. Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Phishing është një lloj mashtrimi me qëllimin për të marrë informacione të ndjeshme (emrat e përdoruesve, fjalëkalimet, PIN-et, detajet e kartës së kreditit ose të llogarisë bankare) duke përdorur faqe interneti të rreme që janë pothuajse identike me ato legjitime. | Emrat abuziv të domenit , PC) dhe shfletues (përmbajtja mund të ndryshojë në varësi të pajisjes dhe softuerit) | Nëse keni klikuar në një lidhje ose keni hapur një bashkëngjitje nga një email i dyshuar për phishing, atëherë duhet të kryeni një kontroll virusi në kompjuterin tuaj vetëm për të qenë të sigurt. Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Farmacia ilegale është një faqe interneti që shet ose shpërndan medikamente pa recetë të vlefshme, medikamente të vjetruara, të zëvendësuara ose të falsifikuara, duke shkelur kështu ligjin. | Emrat abuziv të domenit URL(at) abuzive Pamja e ekranit të faqes abuzive | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Malware është një softuer që përdoret për të ndërprerë funksionimin e kompjuterit, për të mbledhur të dhëna të ndjeshme ose për të fituar akses në sistemet kompjuterike private. | Emrat abuziv të domenit URL-të abuzive | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Aktiviteti i hakerimit është sulme në rrjet, si skanimi i porteve, forca brutale, sulmet e mohimit të shërbimit, etj. me qëllimin për të infektuar ose shfrytëzuar burimet e viktimës, ose për qëllime të tjera të paligjshme. | Emrat abuziv të domenit , vulat kohore dhe zona kohore) | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Shkelja e markës tregtare është përdorimi i paautorizuar i një marke ose marke shërbimi mbi ose në lidhje me mallrat dhe/ose shërbimet në një mënyrë që ka të ngjarë të shkaktojë konfuzion, mashtrim ose gabim në lidhje me burimin e mallrave dhe/ose shërbimeve. | Një njoftim zyrtar për një ankesë për markën tregtare | Në rast të një emri domeni me markë tregtare, ju rekomandojmë të kërkoni zgjidhje përmes UDRP ose URS. Për më shumë informacion, ju lutemi vizitoni https://www.icann.org/resources/pages/dispute-resolution-2012-02-25-en. Përndryshe, ju mund ta ndiqni çështjen në një gjykatë të juridiksionit kompetent të SHBA. Mosmarrëveshjet UDRP/URS komunikohen nëpërmjet adresës sonë të dedikuar të emailit: [email protected] .Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në abuzim@cloudys .com |
Pasaktësia e Whois nënkupton detaje kontakti të pasakta, të vjetruara ose të rreme të listuara në Whois. | Emrat abuziv të domenit Detajet e pasakta të kontaktitNjë email i kthyer me kokë | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Raportet e abuzimit qëndrojnë për çdo përmbajtje tjetër të papërshtatshme, duke përfshirë, por pa u kufizuar në: vjedhjen e identitetit, ridrejtimin e paautorizuar / drejtimin e kornizës / IP, shpifjen, propagandën e terrorizmit, HYIP, warez, etj. | Emrat abuziv të domenit URL(at) abuzive Pamja e ekranit të faqes përkatëse abuzive | Për të raportuar këtë rast tek ne, dërgoni një email me detajet e nevojshme në [email protected] |
Ankesat e shumta në lidhje me të njëjtën çështje duhet të konsolidohen në një lidhje të vetme emaili, duke siguruar që ankesat të mos dyfishohen. Nëse keni një biletë të hapur me Departamentin tonë Ligjor dhe Abuzimit dhe dëshironi të jepni më shumë detaje ose keni pyetje të mëtejshme, ju lutemi vazhdoni këtë bisedë përmes së njëjtës temë emaili. Këshillohet që të siguroheni që ID-ja e biletës të mbahet në temë në mënyrë që të mund të gjurmojmë përgjigjet tuaja. Kjo redukton referencat e kryqëzuara dhe konfuzionin, duke kontribuar në një komunikim efikas dhe në kohë.
Pyetjet e bëra më shpesh
- Si mund të kontrolloj nëse një emër domaini është i regjistruar ose i pritur me Cloudys?
Përpara se të raportoni shqetësimin tuaj, ju lutemi sigurohuni që emri i domenit në fjalë përdor shërbimet tona. Për të kontrolluar regjistrimin e emrit të domenit, shkoni te faqja e kërkimit të Whois . Për të përcaktuar adresën IP të lidhur me emrin e domenit, shkoni te https://toolbox.googleapps.com/apps/dig/#A dhe më pas kontrolloni adresën IP të kthyer në https://whois.domaintools.com për të marrë kontaktin detajet e ofruesit të pritjes.
- A ndryshon hetimi juaj për domenet e regjistruara dhe ato të pritura?
Disa lloje abuzimesh mund të mos verifikohen nga ana jonë nëse veprojmë vetëm si regjistrues dhe përmbajtja abuzive qëndron në serverë të palëve të treta. Për shkak të kësaj, ne nuk do të ndërmarrim veprime kufizuese për të shmangur rastet false-pozitive. Kjo politikë prek veçanërisht të drejtat e autorit/DMCA, abuzimin me emailin/spam-in, mashtrimin, malware/aktivitetin e hakerimit, etj.
Për të përshpejtuar zgjidhjen, ne rekomandojmë shumë uebsajte të përshkallëzuara që janë regjistruar me Cloudys vetëm tek ofruesi i tyre përkatës i pritjes që mbështesin raportin tuaj me prova të mjaftueshme. Ju gjithashtu mund të vendosni të kontaktoni drejtpërdrejt me mbajtësin e emrit të domenit duke përdorur të dhënat Whois që i janë caktuar atij emri të domenit.
Ne dëshirojmë t’ju tërheqim vëmendjen se nuk do të jemi në gjendje t’ju ofrojmë asnjë informacion kontakti të mbajtësit të emrit të domenit pa lejen e shprehur nga klienti, me përjashtim të rrethanave të kufizuara, si p.sh. një urdhër gjykate ose një thirrje zyrtare.
- Cili është afati juaj kohor për përpunimin e ankesave?
Koha jonë e përgjithshme e përpunimit të ankesave për abuzim është 72 orë, por mund të ndryshojë për çdo rast specifik.
E RËNDËSISHME: Koha e përpunimit të ankesës për abuzim mund të mos tregojë kornizën kohore në të cilën do të zgjidhet çështja. Në varësi të rastit të veçantë dhe llojit të çështjes, mund të duhet një kohë e ndryshme që të kryhet hetimi ynë.
- A mund të raportoj çështje urgjente përmes Bisedës Live?
Shumica e rasteve përfshijnë një hetim më të detajuar sesa mund të kryejnë operatorët tanë Live Chat. Për më tepër, raportimi i tyre nëpërmjet Bisedës Live rezulton në një vonesë më të gjatë pasi atyre do t’u duhet ta dërgojnë raportin në Departamentin tonë Ligjor dhe Abuzimit. Prandaj, ne rekomandojmë që çështjet urgjente të raportohen nga adresat e posaçme të emailit.
- Kur do të marr një përgjigje?
Të gjitha ankesat hetohen dhe ndërmerren veprime kur është e nevojshme. Megjithatë, ne mund të mos përgjigjemi gjithmonë me rezultatet e hetimit tonë, por jini të sigurt se ankesa juaj do të vlerësohet siç duhet dhe do të ndërmerren veprime në përputhje me politikat e Cloudys.
Jeni të mirëpritur të kontrolloni veten nëse domeni është aktiv duke kërkuar statusin e domenit nëpërmjet DomainTools Lookup . Nëse statusi i domenit është në klientHold/serverHold, do të thotë se domeni është pezulluar dhe nuk është i disponueshëm në internet.
- Unë përfaqësoj një agjenci të zbatimit të ligjit/qeveritare, a ka një kanal të dedikuar për raportimin e abuzimit te Cloudys?
Ju lutemi dërgoni emailin tuaj direkt në [email protected] . Raportimet nga agjencitë e zbatimit të ligjit/qeveritare përpunohen brenda 24 orëve.
SHËNIM: Ky kanal është krijuar si një kanal i dedikuar për agjencitë e zbatimit të ligjit. Nëse nuk veproni në emër të një agjencie qeveritare/zbatuese të ligjit, ju lutemi mos e përdorni këtë email pasi raportet nga ndonjë burim jozbatues/agjensi qeveritare nuk do të përpunohen.
- Le të themi se përfaqësoj një organizatë sigurie, e cila shpesh dërgon shumë raporte abuzimesh. A ka ndonjë mënyrë alternative për të raportuar abuzimin te Cloudys?
Nëse keni ndërmend të dërgoni raporte të shumta në lidhje me aktivitetet e paligjshme/abuzive që lidhen me shërbimet e kompanisë sonë, ju lutemi dërgoni një email direkt në [email protected] (për emrat e domeneve të regjistruara ose të organizuara tek ne) dhe ne do të gjejmë një zgjidhje efikase për ju.
- A pranon sistemi juaj ndonjë lloj skedari për bashkëngjitje?
Për arsye sigurie, ne pranojmë vetëm llojet e mëposhtme të skedarëve: csv, doc, docx, eml, jpeg, jpg, pdf, png, txt, xls, xlsx. Kështu, kur bashkëngjitni provat, ju lutemi sigurohuni që të kontrolloni dy herë nëse skedari lejohet nga sistemi ynë.
- Ku mund ta gjej listën e aktiviteteve që ju i konsideroni abuzive?
Nëse keni ndonjë pyetje në lidhje me llojet specifike të aktiviteteve që konsiderohen si abuzive nga Cloudys, ju lutemi rishikoni Politikën tonë të Përdorimit të Pranueshëm në Kushtet Universale të Shërbimit
Faleminderit për bashkëpunimin tuaj!