HomeKushtet e Shërbimit

Kushtet e Shërbimit

Kontrata qendrore e përdoruesit

Kushtet e përgjithshme të shërbimeve të Cloudys

1. Kushtet
1.1 Në këto Kushte të Përgjithshme dhe Kontrata, termat dhe përkufizimet përdoren në kuptimin e mëposhtëm:

1.1.1. Cloudys – kontaktet e ofruara në faqen e internetit (www.cloudys.com);

1.1.2. Mjedisi – mjedisi për porositjen dhe administrimin e Shërbimeve i aksesueshëm përmes faqes së internetit të Cloudys (www.cloudys.com);

1.1.3. Përdorues Qendror – mbajtës i llogarisë së përdoruesit të Mjedisit, çdo person fizik ose juridik që ka lidhur një marrëveshje për përdorimin e mjedisit;

1.1.4. Marrëveshja Qendrore e Përdoruesit – një marrëveshje në bazë të së cilës Përdoruesit Qendror do t’i jepet e drejta për të përdorur Mjedisin;

1.1.5. Klient – çdo person fizik ose juridik që ka lidhur një marrëveshje për përdorimin e Shërbimeve;

1.1.6. Kontratë – çdo kontratë (përfshirë Kontratën Qendrore të Përdoruesit, Kontratën e Shërbimit) e lidhur ndërmjet Cloudys dhe Klientit/Përdoruesit Qendror;

1.1.7. Partia – Klient ose Cloudys; Palët – Klienti dhe Cloudys së bashku; në rastin e një Kontrate të Përdoruesit Qendror, Cloudys dhe Përdoruesi Qendror konsiderohen të jenë Palë;

1.1.8. Shërbimi – çdo shërbim i ofruar nga Cloudys, duke përfshirë Shërbimin e Serverit dhe Shërbimin e Domenit;

1.1.9. Kushtet e përgjithshme të shërbimit – kushtet e përgjithshme të një lloji përkatës të shërbimit;

1.1.10. Kushtet e veçanta të shërbimit – kushtet e veçanta të një shërbimi përkatës;

1.1.11. Kontrata e Shërbimit – Kontratë për përdorimin e një shërbimi të caktuar të Cloudys, përfshirë. kushtet e përgjithshme të këtij lloji të shërbimit (Shërbimi i Serverit, Shërbimi i Domenit), Kushtet e veçanta të Shërbimit dhe termat dhe kushtet e tjera të zbatueshme;

1.1.12. Shërbimi i Serverit – Shërbimi, i cili konsiston në alokimin e burimit të serverit për përdorim nga Klienti, së bashku me çdo shërbim të mundshëm shtesë (adresat e postës elektronike, përdorimin e softuerit, etj.);

1.1.13. Domain Service – Shërbim, i cili konsiston në regjistrimin e një emri domaini tek Klienti ose ndërmjetësimi i tij, së bashku me çdo shërbim të mundshëm shtesë;

1.1.14. Dokumentet e Kontratës – Kushtet e Përgjithshme, Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e Veçanta të Shërbimeve, Lista e Çmimeve dhe të gjitha Kontratat me anekset e tyre;

1.1.15. Kushtet e përgjithshme – këto kushte të përgjithshme të shërbimeve të Cloudys;

1.1.16. Lista e Çmimeve – dokument i disponueshëm në faqen e internetit (https://cloudys.com) të Cloudys, e cila ofron çmimet e Shërbimeve.

1.2. Çdo term që nuk përcaktohet këtu do të përdoret në kuptimin e parashikuar nga legjislacioni dhe në mungesë të tij në kuptimin e tyre zakonor.

2. Kontrata qendrore e përdoruesit
2.1. Përdoruesi Qendror do të ketë të drejtë të përdorë Mjedisin, të urdhërojë dhe të administrojë Shërbimet nëpërmjet Mjedisit duke lidhur Kontratat përkatëse të Shërbimit. Klienti ruan të drejtën të autorizojë një Përdorues tjetër Qendror ose një person fizik për të administruar Shërbimet teknikisht, por Klienti do të mbetet përgjegjës për aktivitetet e personit të autorizuar ose të Përdoruesit Qendror.

2.2. Me hyrjen në Kontratën Qendrore të Përdoruesit, Përdoruesi Qendror pranon Kushtet e Përgjithshme.

2.3. Përdoruesi Qendror përdor Mjedisin, përfshirë. lidh dhe përfundon Kontratat personalisht. Përdoruesi Qendror merr përsipër të mos ndërmjetësojë ose të mundësojë akses në Mjedis për asnjë person të tretë, përfshirë. të mos i zbulojë asnjë personi të tretë kodet e autorizimit të lëshuara për Përdoruesin Qendror. Cloudys nuk do t’i zbulojë asnjë personi të tretë kodet e autorizimit të lëshuara për Përdoruesin Qendror.

2.4. Përveç kësaj, dispozitat e përcaktuara në lidhje me Kontratat në Kushtet e Përgjithshme do të zbatohen për Kontratat Qendrore të Përdoruesit.

3. Lidhja e kontratave
3.1. Kontratat lidhen në mënyrë elektronike. Kontrata Qendrore e Përdoruesit është lidhur duke përdorur formularin në faqen e internetit të Cloudys. Të gjitha kontratat e tjera do të lidhen përmes Mjedisit.

3.2. Cloudys lidh kontrata në gjuhën angleze. Në zbatimin e kontratave, teksti në anglisht ka përparësi, përfshirë. në zgjidhjen e mosmarrëveshjeve.

3.3. Hyrja në Kontratën Qendrore të Përdoruesit do të përbëjë një parakusht për të porositur ndonjë shërbim nga Cloudys. Asnjë detyrim për të porositur ndonjë shërbim nuk do të lindë nga lidhja e Kontratës Qendrore të Përdoruesit.

3.4. Për lidhjen e kontratës, Klienti do të dorëzojë një porosi në Cloudys duke përdorur formularin përkatës të porosisë – kjo do të konsiderohet si ofertë. Përpara se porosia të konfirmohet, Klienti ka mundësinë të kontrollojë të dhënat e tij dhe të korrigjojë gabimet, nëse është e nevojshme. Cloudys do t’i dërgojë një konfirmim Klientit me e-mail në lidhje me marrjen e një porosie.

3.5. Kur porosisni Shërbimin, Dokumentet e Kontratës në lidhje me Shërbimin do t’i shfaqen Klientit për ekzaminim dhe me dorëzimin e porosisë, këto dokumente të kontratës do të konsiderohen se janë pranuar nga Klienti. Kontrata është lidhur nga momenti kur Cloudys ka pranuar ofertën, duke dërguar një mesazh përkatës në adresën e emailit të Klientit. Pas hyrjes në Kontratën Qendrore të Përdoruesit, një mesazh do të dërgohet në adresën e postës elektronike të Përdoruesit Qendror.

3.6. Cloudys pranon ofertën ose e refuzon atë brenda katërmbëdhjetë (14) ditëve kalendarike më së voni.

3.7. Cloudys do të dërgojë pranimin ose refuzimin e ofertës me një mesazh përkatës në adresën e postës elektronike të Palës tjetër. Me lidhjen e Kontratës Qendrore të Përdoruesit, Përdoruesit Qendror do t’i dërgohen kodet e autorizimit të kërkuara për përdorimin e Mjedisit.

3.8. Cloudys ka të drejtë të refuzojë të lidhë ndonjë Kontratë në rastet kur Pala tjetër ka shkelur termat dhe kushtet e përdorimit të çdo shërbimi të ofruar nga Cloudys ose ndonjë person të tretë (përfshirë detyrimin e pagesës) ose praktikën e mirë të përdorimit të internetit, ose për shkak të ndonjë shkaku tjetër të konsideruar të konsiderueshëm nga Cloudys.

3.9. Çdo Klient që është konsumator ka të drejtë të tërhiqet nga kontratat pa e njoftuar Cloudys-in për arsyen brenda katërmbëdhjetë (14) ditëve kalendarike nga lidhja e kontratës, duke paraqitur një aplikim në Cloudys në një format që mund të riprodhohet me shkrim. Aplikimi për tërheqje mund të dorëzohet nga një Klient i cili është një konsumator me formularin e aplikimit për tërheqje të klientit ose në një format tjetër të paqartë.

3.9.1. E drejta e tërheqjes nuk zbatohet nëse Cloudys ka përmbushur plotësisht detyrimet e saj kontraktuale, nëse ofrimi i shërbimit ka filluar me pëlqimin e qartë të Klientit përpara përfundimit të afatit të tërheqjes së konsumatorit me kusht që Klienti që është konsumator të pranojë se ata humbasin e drejta e tërheqjes kur Cloudys kryen kontratën.

4. Përfaqësimet e palëve me rastin e lidhjes së kontratave
4.1. Palët i përfaqësojnë njëra-tjetrës se:

4.1.1. janë persona me zotësi juridike pasive dhe aktive, ndaj tyre nuk është nisur asnjë procedurë falimentimi, si dhe nuk është bërë paralajmërim falimentimi. Asnjë vendim për shpërbërjen nuk është miratuar për Palën që është person juridik;

4.1.2. janë marrë të gjitha pëlqimet dhe autorizimet e kërkuara për një hyrje të vlefshme dhe zbatimin e kontratës, dhe kjo nuk përfshin shkelje të detyrimeve nga asnjëra palë, që rrjedhin nga legjislacioni ose legjislacioni administrativ, vendimi i gjykatës ose ndonjë marrëdhënie tjetër juridike;

4.1.3. kanë të gjitha burimet dhe aftësitë për përmbushjen e detyrimeve që rrjedhin nga Kontratat.

4.2. Palët do të njoftojnë Palën tjetër menjëherë për çdo ndryshim në rrethanat e parashikuara në pikën 4.1.

4.3. Klienti dhe Përdoruesi Qendror përfaqësojnë se:

4.3.1. para hyrjes në kontratë, ata kanë shqyrtuar të gjitha Termat dhe Kushtet e Kontratës (përfshirë Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e Veçanta të Shërbimit në fuqi, Kushtet e Përgjithshme dhe Listën e Çmimeve), këto janë të kuptueshme për ta, dhe ata janë të vetëdijshëm të të drejtave dhe detyrimeve që dalin në bazë të Kontratës.

4.3.2. të gjitha të dhënat e dorëzuara prej tyre në Cloudys pas lidhjes së kontratave janë të sakta, ata e kuptojnë se përveç Cloudys, çdo person i tretë mund të mbështetet në korrektësinë e tyre dhe janë të vetëdijshëm se me paraqitjen e të dhënave të rreme, mund të zbatohen sanksione edhe në lidhje me to. si Cloudys.

4.4. Konfirmimet e lartpërmendura do të konsiderohen se janë dhënë me lidhjen e të gjitha kontratave (përfshirë Kontratën Qendrore të Përdoruesit si dhe çdo kontratë tjetër shërbimi).

5. Sistemi i dokumenteve të kontratës
5.1. Kushtet e përgjithshme do të zbatohen për të gjitha kontratat.

5.2. Llojet e Shërbimeve (Shërbimi i Domenit, Shërbimi i Serverit, etj.) kanë kushte të përgjithshme individuale, të cilat zbatohen për të gjitha Shërbimet. Përveç kësaj, çdo shërbim i veçantë mund të ketë Kushte të Veçanta të Shërbimit, të cilat specifikojnë ndryshimet nga kushtet e përgjithshme të llojit përkatës të Shërbimit. Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e Veçanta të Shërbimit përbëjnë një pjesë integrale të Kontratës përkatëse të Shërbimit.

5.3. Çdo Shërbim i veçantë ka parametrat e tij teknikë (p.sh., në rastin e Shërbimit të Serverit, vëllimi i burimit të porositur), të cilat përcaktohen me porosinë e Shërbimit të caktuar dhe që përbëjnë një pjesë integrale të Kontratës së Shërbimit përkatës.

5.4. Dokumentet e kontratës të kontratave të lidhura nga Klienti do të mbahen dhe janë të disponueshme në Mjedis.

5.5. Me zbatimin dhe interpretimin e një kontrate të caktuar, Dokumentet e Kontratës do të konsiderohen si një e tërë. Në rast të ndonjë kontradikte, Dokumentet e Kontratës do të kenë përparësinë e mëposhtme (sipas rendit të aplikimit):

5.5.1. çdo term dhe kusht i rënë dakord veçmas nga Palët;

5.5.2. parametrat teknikë të Shërbimit;

5.5.3. Lista e Çmimeve;

5.5.4. Kushtet e veçanta të shërbimit;

5.5.5. Kushtet e Përgjithshme të Shërbimit;

5.5.6. Kushtet e Përgjithshme dhe Kontrata Qendrore e Përdoruesit.

5.6. Duke pranuar çdo Dokument Kontrate me lidhjen e ndonjë Kontrate, do të konsiderohet se Pala ka pranuar gjithashtu Dokumentin e Kontratës përkatëse me hyrjen në kontrata të tjera për të cilat zbatohet dokumenti përkatës i kontratës.

6. Ofrimi, ndryshimi dhe pezullimi i shërbimeve
6.1. Cloudys ofron Shërbime në mënyrë elektronike. Porositja, administrimi dhe përdorimi i Shërbimeve kërkon që Palët të kenë një lidhje interneti. Cloudys nuk ofron lidhje interneti.

6.2. Cloudys do të bëjë përpjekje të arsyeshme dhe të nevojshme nga ana e saj për të siguruar funksionimin e besueshëm të Shërbimeve; megjithatë, dështimet nuk mund të përjashtohen plotësisht për shkak të natyrës së Shërbimeve. Klienti do të njoftojë menjëherë Cloudys për çdo problem që ka ndodhur gjatë përdorimit të Shërbimit. Pas kësaj, Klienti duhet të deklarojë emrin e tij, përshkrimin e problemit dhe çdo rrethanë tjetër që konsiderohet e rëndësishme nga Klienti.

6.3. Cloudys ofron mbështetje për përdoruesit për Shërbimet e saj në vëllime dhe forma të ndryshme të përshkruara në Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e Veçanta të Shërbimit të caktuar. Mbështetja e përdoruesit ofrohet sipas kalendarit dhe kohës në ditët e punës dhe gjatë orarit të punës (09:00–17:00)

6.4. Klienti ka të drejtë të përdorë Shërbimin sipas dëshirave dhe nevojave të tij ose të saj, por në përputhje me qëllimin e synuar. Klienti merr përsipër të përdorë Shërbimet në përputhje me Kontratat, legjislacionin (përfshirë ligjin e pronësisë intelektuale), zakonet dhe praktikat e mira.

6.5. Cloudys nuk do të monitorojë aktivitetet e Klientit në lidhje me përdorimin e Shërbimeve në lidhje me përputhshmërinë e tij me ligjin aktual. Cloudys ka të drejtë të pezullojë ofrimin e Shërbimit për Klientin në rast se merret informacion se Klienti shkel të drejtat e çdo personi të tretë në përdorimin e Shërbimit. Në rast të ndonjë mosmarrëveshjeje në lidhje me ekzistencën e ndonjë shkeljeje, Cloudys ka të drejtë të pezullojë ofrimin e Shërbimit deri në zgjidhjen përfundimtare të mosmarrëveshjes midis Klientit dhe këtij personi të tretë.

6.6. Klienti merr përsipër të përdorë Shërbimet në përputhje me parametrat teknikë të paketës së porositur; dhe të porosisni një Shërbim/burim shtesë që plotëson nevojat në rast të pamjaftueshmërisë së tij. Pas zbulimit të mospërputhshmërisë së parametrave teknikë (p.sh. vëllimi i burimit të serverit të përdorur nga Klienti tejkalon vëllimin total të rënë dakord), Cloudys do t’i propozojë Klientit që të sjellë përdorimin e Shërbimit në përputhje me Kontratat (p.sh. të optimizojë databaza që tejkalon burimin e porositur të serverit) brenda një (1) jave, me kusht që ky të jetë rasti i parë i mospërputhjes. Nëse Klienti nuk e përmbush kërkesën, kostot shtesë në lidhje me burimet që tejkalojnë kontratën do të aplikohen për Klientin, nëse kostot e tilla janë parashikuar në Listën e Çmimeve. Në rastet vijuese, Cloudys do të aplikojë kosto shtesë pa dhënë një afat për të eliminuar shkeljen.

6.7. Cloudys dëshiron t’i mbajë Shërbimet e saj moderne dhe konkurruese. Cloudys ka të drejtë të ndryshojë parimet e përdorimit të Shërbimeve, përfshirë. çdo zgjidhje teknologjike dhe softuerike të përdorur për ofrimin e Shërbimit, duke njoftuar paraprakisht Klientin për këtë. Ndër të tjera, nevoja përkatëse mund të shkaktohet nga çdo ndryshim në legjislacion, zhvillim teknologjik dhe çështje sigurie.

6.8. Cloudys ka të drejtë të pezullojë ofrimin e Shërbimit për Klientin në rast se Klienti është në vonesë në përmbushjen e detyrimeve financiare të Klientit ose nëse Klienti ka shkelur Kontratat në ndonjë mënyrë tjetër.

6.9. Cloudys ka të drejtë të kufizojë ose pezullojë ofrimin e Shërbimit nëse shërbimet e klientëve të tjerë të Cloudys shqetësohen në një masë të konsiderueshme për shkak të ndonjë rrethane që është jashtë kontrollit të saj (p.sh., një sulm kundër Klientit me origjinë nga Interneti), dhe nëse ndikimi përkatës nuk mund të hiqet në mënyrë të arsyeshme me ndonjë masë më pak të ngarkuar për Klientin.

6.10. Cloudys mund t’i ofrojë Klientit një opsion për të rritur burimin (p.sh. hapësirën e përdorur në disk) në lidhje me Shërbimin për një afat të caktuar.

6.10.1. Burime shtesë mund të porositen përmes Mjedisit. Klienti urdhëron burime shtesë sipas gjykimit të tij dhe është përgjegjës për përshtatshmërinë dhe mjaftueshmërinë e tij për nevojat e Klientit.

6.10.2. Klienti paguan një tarifë shtesë për burimin shtesë në përputhje me Listën e Çmimeve ose marrëveshjen ndërmjet Palëve. Klienti do të paguajë për një burim shtesë me afat të caktuar në masën e periudhës së plotë të porositur, edhe nëse Klienti heq dorë nga përdorimi i burimit shtesë përpara skadimit të afatit.

6.10.3. Me përdorimin e burimit shtesë, Klientit i kërkohet të garantojë që burimi përkatës të lirohet nga Klienti pas skadimit të afatit. Me mospërmbushjen e këtij detyrimi, marrëveshja e burimit shtesë bëhet e pacaktuar dhe Klientit i kërkohet të vazhdojë të paguajë për burimin shtesë.

6.10.4. Pasi marrëveshja e burimeve shtesë bëhet e pacaktuar, tarifa për burimin shtesë llogaritet me ditë, duke llogaritur koston ditore duke pjesëtuar çmimin e burimit shtesë të ofruar nga Cloudys, të përcaktuar për periudhën më të shkurtër me ditët brenda asaj periudhe.

6.10.5. Pasi marrëveshja e burimeve shtesë bëhet e pacaktuar, Klienti duhet të lëshojë një urdhër nëpërmjet Mjedisit për përfundimin e saj. Lëshimi i urdhrit është i mundur vetëm me zbrazjen e burimit shtesë. Me lëshimin e porosisë, marrëveshja e burimeve shtesë përfundon menjëherë dhe Klienti nuk duhet të paguajë për të që nga dita e nesërme.

6.11 Në rast të mospërputhjes me termat dhe kushtet e Kontratës së Shërbimit, një Klient konsumator mund të mbështetet në mjetet juridike të parashikuara me ligj.

7. Tarifa për shërbimet. Vendbanimet. Ndryshimet në listën e çmimeve
7.1. The Client undertakes to pay for the Services ordered, unless the Service is free of charge. The fees are provided in the Price List.

7.2. Lista e Çmimeve mund të ofrojë zbritje çmimesh, përfshirë. klientëve të cilët bëjnë pagesa paradhënie për Shërbimet në shumën e përcaktuar. Në rastin e fundit, zbritja zbatohet me kusht që Klienti të mos heqë dorë nga përdorimi i Shërbimeve të paguara paraprakisht përpara shterrimit të paradhënies, përveç nëse vjen nga shkelja e kontratës nga Cloudys.

7.3. Çmimet e specifikuara në Listën e Çmimeve përfshijnë TVSH-në me normën aktuale; nuk aplikohen taksa të tjera ose tarifa shtesë. Detyrimi i Klientit për të paguar për Shërbimin lind me urdhërimin e Shërbimit përkatës. Detyrimi për të paguar tarifën nuk do të varet nga fakti nëse Klienti e përdor vërtet Shërbimin apo jo. Shuma e tarifës mund të varet nga vëllimi i Shërbimit të konsumuar.

7.4. Klienti merr përsipër t’i paguajë një tarifë Cloudys për Shërbimin e ofruar në përputhje me Listën e Çmimeve të disponueshme në faqen e internetit të Cloudys. Pagesa do të bëhet me paradhënie. Pas përfundimit të kontratës së iniciativës së Cloudys ose për shkak të ndonjë shkeljeje nga Cloudys, Klienti do të ruajë të drejtën për të rikuperuar tarifën në masën në të cilën tarifa e parapaguar mbulon çdo periudhë kohore pas përfundimit të Kontratës së Shërbimit. Kostot e rimbursimit të tarifës (përfshirë kostot e transferimit) do të mbulohen nga Klienti.

7.5. Mjetet e pagesës janë renditur në faqen e internetit. Nëse Klienti ka një sasi të mjaftueshme krediti në Cloudys (pagesë paraprake), çdo shumë e detyrimit nga Klienti do të mbulohet me këtë. Në rast të shlyerjeve me transferta bankare, fatura e Klientit do të konsiderohet e paguar me marrjen e saj në llogarinë bankare të Cloudys, në rastet e tjera kur Cloudys ka marrë informacion të besueshëm nga çdo ofrues shërbimi person i tretë përmes të cilit është kryer pagesa. bërë në lidhje me marrjen e pagesës.

7.6. Faturat do t’i dërgohen Klientit me e-mail, dhe ato janë gjithashtu të disponueshme në Mjedis.

7.7. Klienti merr përsipër të njoftojë menjëherë Cloudys nëse një faturë është e pasaktë ose kur fatura nuk i ka mbërritur Klientit në kohën e zakonshme, ose ta marrë vetë faturën nga Mjedisi. Fakti që një faturë vonohet, humbet etj., nuk e liron Klientin nga detyrimi për të paguar shërbimin në kohën e duhur.

7.8. Klienti merr përsipër të paguajë tarifën sipas termave dhe kushteve të treguara në faturë. Në rast se pagesa e faturës vonohet, Cloudys ka të drejtë të paguajë një gjobë për vonesë nga Klienti për çdo shumë të papaguar në masën 0.05% në ditë deri në shlyerjen e plotë të shumës së duhur.

7.9. Dështimet në ofrimin e Shërbimit nuk e lirojnë Klientin nga detyrimi për të paguar për Shërbimin, përveç rastit kur Palët kanë rënë dakord ndryshe.

7.10. Kostot e arkëtimit në lidhje me çdo shumë të vonuar do të mbulohen nga Klienti.

7.11. Cloudys ka të drejtë të ndryshojë Listën e Çmimeve.

8. Përgjegjësia e palëve
8.1. Pala do të jetë përgjegjëse për çdo humbje që i shkaktohet Cloudys duke shkelur detyrimet e Palës që rrjedhin nga kontratat, përfshirë. për çdo humbje të shkaktuar nga ndonjë person i tretë që ka përdorur Shërbimin ose Mjedisin në vend të Palës.

8.2. Në rast se pretendimet e personave të tretë i drejtohen Cloudys si rezultat i ndonjë aktiviteti të paligjshëm të Palës (përfshirë moskryerjen e ndonjë detyrimi të marrë ndaj një personi të tretë), Pala gjithashtu do të dëmshpërblejë Cloudys për çdo humbje të shkaktuar në lidhje me këtë .

8.3. Cloudys do të jetë përgjegjëse për çdo dëm material të drejtpërdrejtë që i shkaktohet Klientit nga çdo shkelje e detyrimeve që rrjedhin nga kontratat. Parakusht për përgjegjësinë e Cloudys është qëllimi ose pakujdesia e rëndë e Cloudys. Përgjegjësia e Cloudys do të kufizohet në përputhje me Kontratën specifike, Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e veçanta të Shërbimit, me përjashtim të rasteve kur humbja ka ardhur si rezultat i qëllimit ose neglizhencës së rëndë.

8.4. Cloudys nuk do të jetë përgjegjës për çdo humbje që i ka lindur Klientit në lidhje me:

8.4.1. ndërprerjet e energjisë që nuk varen nga Cloudys;

8.4.2. dështimet e linjave të komunikimit që nuk kontrollohen nga Cloudys (përfshirë ato që i përkasin një ofruesi të komunikimit të të dhënave);

8.4.3. pasaktësia dhe paligjshmëria e informacionit të zbuluar nga Klienti me anë të Shërbimit ndaj Cloudys ose personave të tretë, përfshirë. publiku;

8.4.4. sulmet me origjinë nga interneti;

8.4.5. mospërputhja e Shërbimit me nevojat e Klientit.

8.5. Mospërmbushja ose përmbushja e pahijshme e detyrimeve që rrjedhin nga kontrata nuk do të konsiderohet si shkelje e detyrimeve nga Pala, me kusht që kjo të jetë shkaktuar nga ndonjë rrethanë shfaqjen e të cilave Palët nuk e kishin parashikuar dhe nuk mund ta parashikonin me lidhjen e kontratës. (Forca Madhore). Pala, përmbushja e detyrimeve kontraktuale të së cilës pengohet nga ndonjë rrethanë e Forcës Madhore, duhet të njoftojë menjëherë Palën tjetër për këtë.

8.6. Mospërmbushja ose përmbushja e pahijshme e çdo detyrimi që rrjedh nga kontrata nuk do të sjellë asnjë përgjegjësi ndaj Palës, nëse kjo është shkaktuar nga përmbushja e ndonjë detyrimi që i lind në mënyrë të pashmangshme kësaj Pale si rezultat i ligjit.

9. Përpunimi i të dhënave personale. Privatësia
9.1. Cloudys shall treat the personal data related to a Client or Central User who is a natural person equally with the data related to a Client or Central User that is a legal person, and shall process such personal data in compliance with the requirements of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council (the General Data Protection Regulation). The ways of and grounds for the processing of personal data are described in the Privacy Notice.

9.2. Përfaqësuesi ligjor i Klientit dhe Përdoruesit Qendror, i cili është një person juridik, përfaqëson në këtë mënyrë se ai ose ajo ka të drejtë të transferojë të dhënat personale që do t’i dorëzohen Cloudys ose do të grumbullohen gjatë hyrjes dhe zbatimit të kontratave, dhe do të të sigurojë që këto të dhëna të mbahen të përditësuara nëse përfaqësuesi ose personi kontaktues ndryshon, si dhe në rast se personi fizik i lidhur me të kërkon që të fshihen të dhënat e tij ose të kufizohet përpunimi.

9.3. Cloudys do të përpunojë të dhënat personale të Klientit dhe Përdoruesit Qendror ose përfaqësuesit të tyre ligjor dhe personit të kontaktit pa një pëlqim të veçantë në mënyrë që të përmbushë Kontratën dhe detyrimet e saj që rrjedhin nga ligjet ose bazuar në interesin legjitim. Me pëlqimin paraprak të personit, të dhënat personale mund të përpunohen edhe për qëllime marketingu.

9.4. Cloudys do të ketë të drejtë të angazhojë përpunues në përpunimin e të dhënave personale nëse ata ofrojnë një siguri të mjaftueshme që të zbatojnë masat e duhura teknike dhe organizative në mënyrë të tillë që përpunimi i të dhënave të klientit të jetë në përputhje me kërkesat e përcaktuara në ligjet përkatëse. dhe se do të sigurohet mbrojtja e të drejtave të subjekteve të të dhënave. Lista e përpunuesve të Cloudys publikohet në faqen e internetit nën Përpunuesit.

9.4.1. Me përdorimin e shërbimeve të domenit, transferimi i të dhënave të regjistruesit dhe/ose personave të kontaktit në një regjistër ose regjistrues, dhe në rastin e një domeni të nivelit të lartë, gjithashtu zbulimi i të dhënave personale do të jetë një pjesë e pashmangshme e dispozitës. të shërbimeve, që rrjedhin nga rregullat e domenit të nivelit të lartë përkatës. Referencat për rregullat e domeneve të nivelit të lartë dhe termat dhe kushtet e regjistruesve janë të disponueshme në faqen e internetit nën Kushtet e veçanta të shërbimeve të domenit.

9.5. Cloudys mund të transferojë ose përpunojë të dhëna personale jashtë Bashkimit Evropian / Zonës Ekonomike Evropiane, nëse ka një kontratë që përmban klauzola standarde në përputhje me Rregulloren e Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave, kodet e miratuara të sjelljes, certifikatat, etj; ekziston një nivel i mjaftueshëm i mbrojtjes së të dhënave në shtetin e vendndodhjes së Përfituesit në përputhje me vendimin e Komisionit Evropian; Marrësi është certifikuar sipas kornizës së mbrojtjes së të dhënave, Mburoja e Privatësisë.

10. Konfidencialiteti. Asetet e informacionit të klientit. Kontrata me kontrolluesin dhe përpunuesin
10.1. The Parties shall keep confidential any information related to the other Party, including any business secrets that have become known to them in relation to the entry into and performance of the Contracts, the disclosure whereof to the public or to third parties may damage the other Party in any way, except the information which is meant to be made public or is general knowledge, or which for any other reason cannot be confidential due to its nature.

10.2. Detyrimi i konfidencialitetit do të mbetet në fuqi për një afat të pacaktuar edhe pas skadimit të kontratës.

10.3. Klienti është pronari përgjegjës i aseteve të informacionit të Klientit (skedarët, bazat e të dhënave, e-mailet, etj) të ruajtura dhe të përpunuara në infrastrukturën e Cloudys. Niveli i sigurisë së aseteve të informacionit të Klientit është konfidencial dhe qasja e punonjësve të Cloudys në informacion do të lejohet vetëm me kryerjen e detyrave të punës bazuar në urdhrin me shkrim të Klientit, ose me qëllim të sigurimit të disponueshmërisë, integritetit dhe sigurinë e shërbimit.

10.4. Cloudys nuk ka asnjë bazë për të ditur nëse asetet e informacionit të një Klienti përmbajnë ndonjë të dhënë personale, dhe për këtë arsye Cloudys do t’i trajtojë të gjitha asetet e informacionit si potencialisht që përmbajnë të dhëna personale dhe Kontratën Qendrore të Përdoruesit si një kontratë me shkrim ndërmjet Klientit si kontrollues dhe Cloudys si përpunues brenda kuptimi i nenit 28 të Rregullores (BE) 2016/679 të Parlamentit Evropian dhe të Këshillit (Rregullorja e Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave).

10.5. Cloudys do të ndihmojë Klientin në kryerjen e detyrimit të kujdesit të duhur në zgjedhjen e përpunuesit dhe do të publikojë parimet e tij për sistemin e menaxhimit të sigurisë së informacionit në faqen e tij të internetit dhe do të përcaktojë qartë kufijtë e përgjegjësisë së Cloudys dhe Klientit për çdo shërbim. Pjesëmarrja e Klientit si kontrollues i të dhënave personale në proceset e auditimit dhe zbatimi i çdo mase sigurie që nuk përshkruhet në termat dhe kushtet e përgjithshme ose termat dhe kushtet e veçanta të Shërbimit do të bëhet me një marrëveshje midis Palëve dhe Cloudys do të ketë të drejtë të paguajë një tarifë shtesë për këto aktivitete.

10.6. Si rregull, Cloudys do të ofrojë shërbimet e serverit brenda Bashkimit Evropian / Zonës Ekonomike Evropiane dhe, me porosinë e një shërbimi, do t’i mundësojë Klientit të zgjedhë zonën e përshtatshme të disponueshmërisë. Transferimi i shërbimeve në një zonë tjetër disponueshmërie nën një juridiksion të ndryshëm nga ai i zgjedhur do të bëhet vetëm në bazë të një urdhri me shkrim të Klientit.

10.7. Cloudys do të informojë menjëherë Klientin nëse konstaton ose dyshon me një arsye të mirë se kërkesat e sigurisë janë shkelur në lidhje me asetet e informacionit të Klientit, dhe kjo shkakton shkatërrim aksidental ose të paligjshëm, humbje, modifikim ose zbulim të paautorizuar ose qasje në këto asete informacioni.

10.8. Cloudys do të informojë menjëherë Klientin nëse Cloudys merr një kërkesë ose kërkesë për kryerjen e një hetimi ose auditimi nga një autoritet kompetent, me përjashtim të rastit kur një informacion i tillë është i ndaluar me ligj.

11. Mesazhet. Të dhënat e kontaktit
11.1. All messages between the Parties having legal consequences must be in a format which can be reproduced in writing and they shall be deemed to have been delivered to the other Party when one (1) working day has passed from the sending thereof to the other Party. Messages intended for the Client shall also be sent to the Central User authorised for the technical administration of the Service, if such Central User exists.

11.2. Të dhënat e kontaktit të Cloudys janë dhënë në faqen e internetit të Cloudys (www.cloudys.com). Të dhënat e kontaktit të dërguara te Cloudys nga një palë publikohen në mjedisin. Në rast se të dhënat e kontaktit të Palës (emri, adresa, telefoni, adresa e-mail, etj.) ndryshojnë, Pala merr përsipër të njoftojë menjëherë Cloudys për këtë në një format që mund të riprodhohet me shkrim. Pala mund të bëjë vetë ndryshimet përkatëse në mjedis dhe më pas do të konsiderohet se ka përmbushur detyrimin e njoftimit.

12. Afati, ndryshimi dhe zgjidhja e kontratës
12.1. Cloudys mund të ofrojë për të lidhur kontrata me ose pa afat. Marrëveshja Qendrore e Përdoruesit do të lidhet pa afat.

12.2. Nëse kontrata lidhet pa afat, një kërkesë për kohëzgjatje minimale nuk do të zbatohet për të, përveç nëse parashikohet ndryshe nga Dokumentet e Kontratës në fuqi të një Shërbimi të caktuar. Në rastin e një kontrate me afat të caktuar, kontrata përfundon me skadimin e afatit.

12.3. Cloudys ka të drejtë të ndryshojë të gjitha Dokumentet e Kontratës duke njoftuar Klientët në fjalë të paktën tridhjetë (30) ditë kalendarike përpara (termi nuk zbatohet për ndryshimet e Listës së Çmimeve). Cloudys do të ushtrojë të drejtën për të ndryshuar Dokumentet e Kontratës kryesisht kur kjo nevojë lind nga çdo ndryshim në legjislacion (përfshirë ndryshimin e bilancit të detyrimeve kontraktuale), praktikën gjyqësore, zhvillimin e teknologjisë dhe ekonomisë, riorganizimet teknologjike ose organizative në funksionimin e Me re.

12.4. Pala e cila nuk është dakord me ndryshimet e bëra nga Cloudys në Shërbimin ose Dokumentet e Kontratës (përfshirë Listën e Çmimeve) ka të drejtë të anulojë kontratën e ndryshuar duke e njoftuar këtë dy (2) javë përpara, me përjashtim të rasteve kur ndryshimet janë të favorshme për Partinë. Nëse Cloudys nuk njofton për ndryshimet në Listën e Çmimeve të paktën tridhjetë (30) ditë kalendarike përpara hyrjes në fuqi të Listës së Çmimeve, Klienti do të mbajë të drejtën të anulojë kontratën në mënyrë që ajo të përfundojë përpara se lista e çmimeve të ndryshuar të bëhet e vlefshme. , në rast të ndryshimeve në Listën e Çmimeve që në fakt zbatohen për Shërbimet e porositura tashmë nga Klienti dhe kanë një ndikim negativ tek Klienti.

12.5. Përveç nëse parashikohet ndryshe nga Kontrata (përfshirë Kushtet e Përgjithshme dhe Kushtet e veçanta të Shërbimit), secila Palë ka të drejtë të anulojë kontratën pa dhënë asnjë arsye duke njoftuar Palën tjetër për këtë tridhjetë (30) ditë kalendarike përpara. Në rast të ndonjë shërbimi me afat të caktuar, Klienti mund të anulojë gjithashtu Kontratën që përbën bazën për Shërbimin, nëse Cloudys nuk rimburson tarifën që Klienti i ka paguar Cloudys-it për shërbimin përkatës deri në skadimin e afatit të rënë dakord.

12.6. Me një njoftim të arsyeshëm paraprak, Cloudys ka të drejtë të anulojë zakonisht çdo kontratë me afat të caktuar, nëse braktis ofrimin e një shërbimi ose burimi përkatës.

12.7. Cloudys ka të drejtë të ndërpresë Kontratën Qendrore të Përdoruesit pa asnjë njoftim paraprak pas skadimit të tre (3) muajve nga përfundimi i Kontratës së fundit të Shërbimit në fuqi për ndonjë arsye, përveç rastit kur Përdoruesi Qendror është administratori teknik i një Klienti tjetër Shërbimi.

12.8. Cloudys ka të drejtë të anulojë në mënyrë të njëanshme çdo kontratë pa ndonjë afat njoftimi paraprak duke njoftuar Palën tjetër në rast se pala tjetër shkel në thelb termat dhe kushtet e çdo Kontrate, veçanërisht kur Pala tjetër:

12.8.1. vonon pagesën për Shërbimin për më shumë se një (1) muaj;

12.8.2. shkel çdo kërkesë të përcaktuar nga legjislacioni ose termat dhe kushtet e tjera të Kontratave dhe nuk ndalon shkeljet menjëherë pas marrjes së një kërkese përkatëse nga Cloudys ose nëse shkelja është e rëndë në masën (p.sh. akte të qëllimshme të dëmtimit të Shërbimeve) që Vranësirat nuk mund të pritet të vazhdojnë ecurinë e kontratave.

12.9. Pas skadimit të Kontratës Qendrore të Përdoruesit, të gjitha kontratat e lidhura të shërbimit do të përfundojnë gjithashtu dhe Përdoruesi Qendror do të humbasë të drejtën dhe mundësinë për të përdorur çdo shërbim të Cloudys ose të veprojë si administrator teknik i Shërbimit të një Klienti tjetër.

13. Ligji në fuqi. Juridiksioni. Periudha e kufizimit
13.1. The Contracts shall be governed by the legislation.

13.2. Çdo mosmarrëveshje që lind nga kontratat do të zgjidhet me anë të një marrëveshjeje ndërmjet palëve. Nëse Palët nuk mund të arrijnë një marrëveshje, mosmarrëveshjet do të zgjidhen në Gjykatën e Qarkut Harju. Një Klient që është konsumator ruan të drejtën t’i drejtohet komitetit të ankesave të konsumatorëve në përputhje me kushtet dhe rregullat e parashikuara në Aktin e Mbrojtjes së Konsumatorit.

13.3. Afati i parashkrimit të kërkesave që dalin nga kontratat është një (1) vit.

Kushtet e përgjithshme të shërbimeve të serverit

1. Fusha e zbatimit
1.1. Këto Kushte të Përgjithshme të Shërbimeve të Serverit do të zbatohen për të gjitha Kontratat e Shërbimit të lidhura për përdorimin e Shërbimeve të Serverit të ofruara nga Cloudys.

1.2. Përveç kësaj, Kushtet e Përgjithshme të Shërbimeve të Cloudys zbatohen për Shërbimet e Serverit në masën që këto Kushte të Përgjithshme të Shërbimeve të Serverit nuk parashikojnë ndryshe.

2. Termat e përdorur
2.1. Termat dhe përkufizimet e mëposhtme kanë kuptimin e mëposhtëm në Kushtet e Përgjithshme të Shërbimeve të Serverit:

2.1.1. Serveri fizik – serveri në posedim të Cloudys që përdoret për ofrimin e Shërbimit të Serverit për Klientin dhe harduerin dhe softuerin që i përkasin atij, i cili mund të aksesohet nga kodet përkatëse të autorizimit;

2.1.2. Serveri virtual – burim i kufizuar i një ose më shumë serverëve fizikë të ndarë me klientët e tjerë të Cloudys, me përdorimin e të cilit Klienti mund të prezantojë materialet që i përkasin Klientit. Përkufizimi “Server virtual” mbulon gjithashtu burimin e kufizuar të një ose më shumë Serverëve Fizikë të alokuar për Klientin nga Cloudys për dërgimin dhe marrjen e e-maileve;

2.1.3. Server – Server fizik dhe/ose Server virtual.

3. Përdorimi i shërbimit
3.1. Klienti ka të drejtë të përdorë Serverin për ruajtjen e aplikacioneve dhe materialeve të Klientit dhe/ose paraqitjen e tyre në publik, në varësi të llojit të Shërbimit të Serverit, edhe për krijimin dhe/ose përdorimin e adresave të postës elektronike, dërgimin dhe marrjen e tyre. e-mail, gjithashtu në çdo mënyrë tjetër, që përputhet me përshkrimin e Shërbimit të Serverit;

3.2. Klienti merr përsipër të bëjë kopje rezervë me frekuencë të mjaftueshme për vete të skedarëve të mbajtur në Server dhe të mbajë të përditësuar softuerin e instaluar nga Klienti për të garantuar sigurinë e tij.

3.3. Klienti është përgjegjës për përmbajtjen e Serverit të alokuar për Klientin, dhe Klienti gjithashtu merr përsipër të mos zbulojë asnjë material në Server ose të ofrojë shërbime që bien ndesh me legjislacionin ose praktikën e mirë ose që shkel të drejtat e ndonjë personi të tretë. Ndër të tjera, është e ndaluar përdorimi ose shpërndarja e çdo media dhe softueri të mbrojtur nga e drejta e autorit, nëse nuk ekziston licenca e kërkuar për këtë qëllim.

3.4. Klienti nuk do të përdorë në Server asnjë softuer, skript, program ose aplikacione të tjera, të cilat rëndojnë, shqetësojnë ose dëmtojnë funksionimin normal të serverit dhe merr përsipër t’i heqë ato më së voni brenda dymbëdhjetë (12) orëve pas dorëzimit të dokumentit përkatës. mesazh nga Cloudys.

3.5. Klienti merr përsipër të mos përdorë programe ose aplikacione të tilla në Server, të cilat u mundësojnë përdoruesve të internetit të dërgojnë e-mail masiv (junk mail), e-mail kërcënues, përçmues ose mashtrues dhe të mos dërgojë vetë e-mail të tillë. Ndalohet ofrimi i shërbimeve të tilla nga serveri (p.sh. proxy, zgjidhësi i hapur DNS, etj.) ose përdorimi i Serverit për aktivitete të tilla, të cilat mund të konsiderohen si sulme kundër personave të tretë (përfshirë skanimin e porteve, rrjeteve kompjuterike dhe/ ose ndonjë pyetje që rëndon pajisjet në këto, etj.).

3.6. Cloudys ka të drejtë të lëshojë rregulla të detyrueshme për Klientin për përfundimin e çdo aktiviteti të paligjshëm në lidhje me përdorimin e Shërbimit të Serverit ose aktivitet që shkel Dokumentet e Kontratës, përfshirë. për heqjen e çdo materiali ose materiali të paligjshëm në kundërshtim me moralin e mirë nga Serveri, gjithashtu për të hequr vetë këto materiale. Cloudys do t’i rezervojë vetes të drejtën si personi që mban informacionin teknik përkatës për të vendosur nëse aktivitetet e Klientit po rëndojnë, shqetësojnë, dëmtojnë serverin apo jo, dhe në këtë mënyrë të pezullojë shërbimin ndaj Klientit në rast nevoje duke arsyetuar vendimin e tij. te Klienti.

3.7. Ruajtja e skedarëve – Serverët tanë të përbashkët nuk janë për ruajtjen ose arkivimin e skedarëve, videove, mp3-ve ose ndonjë të dhënë tjetër. Ndërsa përpiqemi të jemi fleksibël, përdorimi i një llogarie të përbashkët të hostimit si një pajisje rezervë/ruajtjeje nuk është i lejueshëm.

4. Mirëmbajtja e serverit. Riparimi i defekteve
4.1. For the purpose of providing stable Server Service, Cloudys shall maintain the Server regularly. Cloudys shall notify the Client of any scheduled Server maintenance and improvement works, which may disturb the ordinary use of the Server Service, at least five (5) calendar days in advance. In urgent cases, to perform maintenance works and make configuration changes without notifying the Client in advance.

4.2. Cloudys do të riparojë çdo dështim të serverit brenda një kohe të arsyeshme, por jo më vonë se brenda tre (3) ditëve të punës.

4.3. Cloudys do të bëjë kopje rezervë të materialeve të Klientit rregullisht, por nuk siguron ruajtjen e materialeve.

4.4. Cloudys kryen mirëmbajtje periodike, si dhe përditësime të softuerit dhe harduerit herët të hënën në mëngjes çdo muaj të caktuar, brenda periudhës nga ora 1 e mëngjesit deri në 6 të mëngjesit dhe kjo mirëmbajtje mund të përfshijë ndërprerje deri në 30 minuta në Shërbimet e Serverit të Klientit. Klienti nuk do të njoftohet shtesë për mirëmbajtjen periodike.

5. Pezullimi i shërbimit të serverit
5.1. Cloudys ka të drejtë të pezullojë menjëherë ofrimin e Shërbimit të Serverit për Klientin nëse:

5.1.1. softueri, skriptet ose aplikacionet e tjera të përdorura nga Klienti shkaktojnë dështime në/të Serverit, shkaktojnë mbingarkesa ose pengojnë Cloudys në ndonjë mënyrë tjetër me ofrimin e shërbimeve;

5.1.2. Sulmet e internetit kanë për qëllim Klientin (përfshirë sulmet e mohimit të shërbimit, p.sh. sulmet DoS dhe DDoS);

5.1.3. Klienti nuk është në përputhje me parimin e Cloudys të përmendur në pikën 3.6.

6. Përgjegjësia e palëve
6.1. Cloudys nuk do të jetë përgjegjës për çdo humbje të shkaktuar nga:

6.1.1. Dështimet e shkaktuara nga çdo softuer i përdorur nga Klienti në Server;

6.1.2. Veprimet ose mosveprimet e Klientit gjatë administrimit të Serverit, përfshirë. përmbajtjen e materialeve të mbajtura dhe të publikuara nga Klienti në Server, ose e-mail-et e dërguara nga Klienti ose nën adresat që i përkasin Klientit gjatë përdorimit të Shërbimit të Serverit;

6.1.3. Ndërprerje të mundshme, sulme në internet (përfshirë sulmet e mohimit të shërbimit, p.sh. sulmet DoS dhe DdoS) që vijnë nga çdo ngarkesë dhe/ose dështime të shkaktuara nga persona të tretë në Server;

6.1.4. Përhapja e viruseve.

6.2. Klienti do të dëmshpërblejë për çdo humbje që ka lindur në lidhje me ndonjë dëmtim të serverit të shkaktuar nga softueri ose aplikacioni i përdorur nga Klienti, ose duke penguar funksionimin e Cloudys në këtë mënyrë në ndonjë mënyrë tjetër të paligjshme, me kusht që Cloudys të ketë paralajmëruar më parë kundër një aktiviteti të tillë . Në rast se aktiviteti i Klientit për dëmtimin e Serverit është i qëllimshëm, Klienti do të jetë përgjegjës pavarësisht nga çdo paralajmërim nga Cloudys.

7. Skadimi i kontratës
7.1. Cloudys do t’i dërgojë një mesazh Klientit 30 ditë para skadimit të afatit të Kontratës së Shërbimit duke specifikuar mundësinë për ta zgjatur atë. Pas skadimit të kontratës së shërbimit, Cloudys do të ruajë emrin e llogarisë dhe materialet e Klientit atje për 30 ditë, duke e lejuar Klientin të bëjë një kopje të saj.

Politika e rinovimit automatik për shërbimet e Cloudys

Për të siguruar akses të pandërprerë në shërbimet tuaja, Cloudys ofron të gjitha shërbimet me rinovim automatik , përveç rasteve kur shprehet ndryshe. Rinovimi automatik do të rinovojë shërbimin tuaj për një afat të barabartë me periudhën tuaj më të fundit të shërbimit (p.sh., një mandat një vjeçar do të rinovohet për një vit tjetër), me përjashtim të emrave të domeneve, të cilët mund të rinovohen për periudhën e shërbimit të tyre origjinal. Nëse një përpjekje rinovimi me mënyrën e pagesës në dosje dështon, Cloudys mund të përpiqet të rinovojë për një periudhë më të shkurtër për të lejuar që transaksioni të ketë sukses.

Rinovimi automatik dhe metodat e pagesës

Nëse nuk çaktivizoni rinovimin automatik, Cloudys do të rinovojë automatikisht shërbimin tuaj në momentin e rinovimit. Pagesa fillimisht do të tentohet duke përdorur mënyrën kryesore të pagesës të lidhur me llogarinë tuaj. Rinovimet tarifohen me tarifat aktuale në momentin e rinovimit, të cilat mund të ndryshojnë nga tarifat tuaja origjinale.

Për të menaxhuar cilësimet tuaja të rinovimit:

  1. Hyni në llogarinë tuaj në Cloudys.
  2. Ndiqni hapat e dhënë për të parë ose përditësuar preferencat tuaja të rinovimit.

Nëse nuk dëshironi rinovim automatik, mund ta çaktivizoni këtë funksion. Në këtë rast, shërbimet tuaja do të përfundojnë në fund të afatit aktual, përveç nëse rinovohen manualisht. Dështimi për të rinovuar manualisht shërbimet tuaja përpara se të skadojnë mund të rezultojë në një ndërprerje ose humbje të shërbimit. Cloudys nuk është përgjegjës për ndonjë ndërprerje të shkaktuar nga mosrinovimi.

Përditësime të përsëritura të faturimit dhe pagesave

Cloudys mund të marrë pjesë në programe faturimi periodike ose të përdorë shërbime të përditësimit të llogarisë të mbështetur nga ofruesi ose banka juaj e kartës së kreditit. Këto programe mund të përditësojnë automatikisht të dhënat e kartës suaj (p.sh. numrin ose datën e skadimit), duke siguruar transaksione të suksesshme. Megjithatë, Cloudys nuk mund të garantojë marrjen e detajeve të përditësuara të pagesës.

Është përgjegjësia juaj e vetme që:

  • Sigurohuni që mënyrat tuaja të pagesës janë aktuale dhe të vlefshme.
  • Anuloni çdo shërbim të padëshiruar përpara rinovimit.

Dështimi për të ruajtur informacionin e vlefshëm të pagesës ose për të menaxhuar cilësimet e llogarisë suaj mund të rezultojë në ndërprerje të shërbimit. Cloudys nuk mban përgjegjësi për humbjet që vijnë nga këto ndërprerje.

Politika e pranueshme e përdorimit


Kjo Politikë e Pranueshme e Përdorimit (“AUP”) rregullon përdorimin tuaj të Shërbimeve dhe është përfshirë me referencë në Kushtet e Shërbimit të Cloudys. Nëse nuk përcaktohet ndryshe, termat e përcaktuar në këtë AUP kanë të njëjtin kuptim siç parashikohet në Kushtet e Shërbimit. Cloudys mund ta modifikojë këtë AUP në çdo kohë pa paralajmërim.

Shërbimet e ofruara nga Cloudys mund të përdoren vetëm për qëllime të ligjshme. Ju pranoni të pajtoheni me të gjitha ligjet, rregullat dhe rregulloret në fuqi në lidhje me përdorimin tuaj të Shërbimeve. Cloudys rezervon të drejtën të refuzojë shërbimin për këdo sipas gjykimit tonë. Çdo material ose sjellje që sipas gjykimit tonë shkel këtë AUP në çfarëdo mënyre mund të rezultojë në pezullimin ose përfundimin e Shërbimeve ose heqjen e përmbajtjes me ose pa njoftim.

Dështimi për t’iu përgjigjur një komunikimi nga departamenti ynë i abuzimit brenda periudhës kohore të specifikuar në komunikimin tonë me ju mund të rezultojë në pezullimin ose përfundimin e Shërbimeve.

Përdorime të Ndaluara

Ju nuk mund t’i përdorni drejtpërdrejt ose tërthorazi Shërbimet në lidhje me ndonjë nga sa vijon, siç përcaktohet në diskrecionin e vetëm të Cloudys:

Ju nuk mund t’i përdorni Shërbimet për të publikuar përmbajtje ose për t’u angazhuar në aktivitet që është i paligjshëm sipas ligjit në fuqi, që është i dëmshëm për të tjerët ose që do t’i nënshtrojë Cloudys përgjegjësisë, duke përfshirë, pa kufizim, në lidhje me ndonjë nga sa vijon, secila prej të cilave është e ndaluar sipas këtij AUP:

Zbulimi i informacioneve të ndjeshme personale për të tjerët;

Ruajtja e informacionit personal ose sensitiv, duke përfshirë pa kufizim, “Informacionet e mbrojtura shëndetësore” siç përcaktohet në Aktin e Transportueshmërisë dhe Përgjegjshmërisë së Sigurimeve Shëndetësore të SHBA (“HIPAA”);

Phishing ose përfshirja në vjedhjen e identitetit;

Shpërndarja e viruseve kompjuterike, krimbave, kuajve të Trojës ose kodeve të tjera me qëllim të keq;

Promovimi ose lehtësimi i prostitucionit ose trafikimit të seksit;

Pritja e skemave ponzi ose piramidale, ose faqeve të internetit që përfshihen në praktika marketingu të paligjshme ose mashtruese;

Pritja, shpërndarja ose lidhja me materiale të abuzimit seksual të fëmijëve (CSAM) ose përmbajtje që është e dëmshme për të miturit (CSAM do të pezullohet menjëherë pa paralajmërim dhe do t’i raportohet organeve të zbatimit të ligjit ose Qendrës Kombëtare për Fëmijët e Zhdukur dhe të Shfrytëzuar);

Angazhimi në shpërndarjen e paligjshme të substancave të kontrolluara, kontrabandës së drogës ose medikamenteve me recetë (përfshirë pa kufizime, promovimin, tregtimin ose shitjen e barnave me recetë pa recetë të vlefshme);

lojërat e fatit;

Promovimi ose lehtësimi i dhunës ose i aktiviteteve terroriste; ose

Shkelja e pronësisë intelektuale ose e të drejtave të tjera pronësore të të tjerëve.

Përdorimi i tepërt i burimeve ose abuzimi i rrjetit

Ju nuk mund të konsumoni sasi të tepërta të burimeve të serverit ose rrjetit ose të përdorni Shërbimet në asnjë mënyrë që rezulton në probleme të performancës së serverit ose që ndërpret shërbimin për klientët e tjerë. Aktivitetet e ndaluara që kontribuojnë në përdorimin e tepruar, përfshijnë pa kufizim:

Pritja ose lidhja me një server proxy anonim;

Operimi i një siti për ndarjen e skedarëve;

Pritja e skripteve ose proceseve që ndikojnë negativisht në sistemet tona; ose

Përdorimi i softuerit që ndërlidhet me një rrjet Internet Relay Chat (IRC).

Qasje e paautorizuar në sistem

Ju nuk mund të përdorni drejtpërdrejt ose tërthorazi Shërbimet për të fituar akses në ndonjë rrjet ose sistem pa leje, duke përfshirë pa kufizim

Qasja në një rrjet tjetër pa leje, duke përfshirë hetimin ose skanimin për dobësi ose shkelje të sigurisë ose masave të vërtetimit;

Sulmimi i rrjeteve të tjera (p.sh., përdorimi i botnet-eve ose mjeteve të tjera për të nisur Denial of Service (DoS) ose sulme të tjera);

Përgjimi ose monitorimi i të dhënave pa leje; ose

Duke përdorur çdo lidhje të thellë, rrëshqitje faqeje, robot, zvarritje, indeks, merimangë, lexues jashtë linje, klikim të padëshiruar, programe makro, agjent interneti ose pajisje, program, algoritëm ose metodologji tjetër automatike, për të përdorur, aksesuar, kopjuar, indeksuar, merrni informacion, gjeneroni përshtypje ose klikime, futni informacione, ruani informacione, kërkoni, gjeneroni kërkime ose monitoroni çdo pjesë të faqes së internetit ose serverëve të Cloudys për ndonjë qëllim të paautorizuar.

Ruajtja e kopjeve rezervë

Ju nuk mund të përdorni llogarinë tuaj të pritjes si një zgjidhje rezervë. Shërbimet tona janë krijuar për të pritur vetëm faqen tuaj të internetit dhe nuk mund të përdoren si depo të dhënash. Cloudys rezervon të drejtën të heqë kopjet rezervë nga llogaria juaj e pritjes me ose pa njoftim.

Shtojcat rezervë

Cloudys tashmë ofron kopje rezervë automatike ditore dhe kopje rezervë të shkarkueshme për të gjitha faqet tuaja në llogarinë tuaj, prandaj shtojcat rezervë nuk janë të nevojshme në shumicën e rasteve. Ato gjithashtu mund të shkaktojnë probleme të panevojshme të performancës.

Shënim: Kjo listë nuk është shteruese; nuk lejohen të gjitha kopjet rezervë jo në rritje.

  • Migrimi WP Gjithë-në-Një
  • BackupBuddy
  • BackWPup
  • Foto e çastit
  • UpdraftPlus
  • Rezervimi i WP DB
  • Bërë kopje rezervë të WP DB

Kufijtë e burimeve të serverit

Përdorimi juaj i burimeve të serverit nuk do të rrezikojë kapacitetin dhe funksionimin e serverit të përbashkët. Çdo llogari e përbashkët mund të përdorë, mesatarisht, jo më shumë burime sesa përshkruhen më poshtë:

Një llogari email mund të jetë në madhësi maksimale prej 5 GB në planet Shared Hosting ( Web, Web Pro, Web Business ), VPS Hosting, dhe Reseller Hosting.

Një llogari email mund të jetë në madhësi maksimale prej 50 GB në planet e Hostimit Business Email.

Një Llogari Shared Hosting ( Web, Web Pro, Web Business ) mund të ketë maksimumi 5 Databaza MySQL.

Një Llogari Shared Hosting ( Web, Web Pro, Web Business ) mund të ketë maksimumi 300 000 Inode.

Politika e spamit të tolerancës zero

Çdo llogari përdoruesi që shkakton ose rezulton në listën e zezë të hapësirës sonë IP do të pezullohet dhe/ose do të mbyllet menjëherë.

Falsifikimi ose keqinterpretimi i titujve të mesazheve është i ndaluar.

Faqet e internetit të reklamuara nëpërmjet mesazheve të padëshiruara (dmth. “Spamvertised”) mund të mos strehohen në serverët tanë.

Ju nuk mund t’i përdorni Shërbimet për të shitur listat e kontakteve ose për të dërguar email në ndonjë listë të blerë (p.sh. “Listat e sigurta”).

Ju nuk mund t’i përdorni Shërbimet për të dërguar mesazhe të padëshiruara ose me shumicë. Ne mund të mbyllim me ose pa njoftim llogarinë e çdo përdoruesi që dërgon spam.

Zbatimi

Shërbimet tuaja mund të pezullohen ose ndërpriten me ose pa njoftim për çdo shkelje të kësaj AUP. Çdo shkelje mund të rezultojë në pezullimin ose përfundimin e menjëhershëm të llogarisë suaj.

Cloudys rezervon të drejtën për të çaktivizuar ose hequr çdo përmbajtje që është e ndaluar nga kjo AUP, duke përfshirë parandalimin e dëmtimit të të tjerëve ose të Cloudys ose Shërbimeve, siç përcaktohet në diskrecionin e vetëm të Cloudys.

Shkeljet do t’i raportohen organeve të zbatimit të ligjit siç përcaktohet nga Cloudys sipas gjykimit të saj.

Dështimi për t’iu përgjigjur një emaili nga ekipi ynë i abuzimit brenda dyzet e tetë (48) orëve, ose siç përcaktohet ndryshe në komunikimin me ju, mund të rezultojë në pezullimin ose përfundimin e Shërbimeve tuaja.

Faqet e internetit të vendosura në serverët e Cloudys në SHBA përgjithësisht rregullohen nga ligji amerikan. Si një host në internet, Cloudys nuk është botuesi i përmbajtjes së krijuar nga përdoruesit dhe ne nuk jemi në gjendje të hetojmë vërtetësinë e pretendimeve individuale për shpifje. Përkundrazi, ne mbështetemi në sistemin ligjor dhe gjykatat për të përcaktuar nëse materiali është ose jo shpifës. Në çdo rast në të cilin një gjykatë e juridiksionit kompetent, siç përcaktohet në diskrecionin e vetëm të Cloudys, urdhëron që materiali të hiqet, Cloudys do të çaktivizojë aksesin në këtë material.

Pavarësisht nga sa më sipër, përdoruesit e Cloudys janë përgjegjës për përdorimin e Shërbimeve në përputhje me ligjet në fuqi në juridiksionin e tyre, duke përfshirë, pa kufizim, çdo ligj që lidhet me shpifjen, emailet e pakërkuara, postimin e padëshiruar, privatësinë, turpësinë dhe shkeljen e pronës intelektuale. Cloudys rezervon të drejtën të marrë parasysh konsideratat ligjore lokale dhe të përgjigjet në përputhje me diskrecionin e Cloudys.

Zbatimi i kësaj AUP është në diskrecionin e vetëm të Cloudys.

Raportimi i Shkeljeve

Për të raportuar një shkelje të Cloudys AUP, ju lutemi dërgoni email në [email protected]. Për të raportuar një shkelje të pronësisë intelektuale ose të drejtave të tjera pronësore, ju lutemi dërgoni email në [email protected]

  • Hosting
  • Domaine
  • Servera
  • Të tjera
  • Asistencë
This is a staging environment